Antwoord op veelgestelde vragen

Wanneer is Noor geopend?

Noor is open van woensdag t/m zaterdag avond voor diner vanaf 18:30 en op zaterdag middag voor lunch vanaf 12:00.

Wat voor eten en drinken serveert Noor?

Noor biedt een gastronomisch degustatiemenu en een zorgvuldig samengestelde wijnkaart om uw lunch en diner met passende wijnen te begeleiden. Karakteristiek is het gebruik van citrus, frisse zuren, groenten, vis, een beetje vlees en seizoensgebonden verse producten.

Ik wil een tafel reserveren, hoe werkt dat?

U kunt een tafel reserveren door op de knop “Reserveren” rechtsonderin de hoek van uw scherm te klikken. Vervolgens vult u het aantal personen in en selecteert u de gewenste datum en tijd van uw bezoek. Daarna klikt u op “Toon beschikbare opties” om de beschikbare mogelijkheden voor die dag weer te geven.

Hoe werkt de wachtlijst?

Indien het niet mogelijk is om op de door u gewenste datum een reservering te maken, raden wij u aan om plaats te nemen op onze wachtlijst. Zodra er een tafel beschikbaar komt, ontvangen alle deelnemers op de wachtlijst gelijktijdig een melding per e-mail. U ontvangt deze e-mail alleen indien er een tafel vrijkomt op een datum waarvoor u op de wachtlijst staat. Het komt regelmatig voor dat er annuleringen plaatsvinden, echter kunnen wij geen garanties bieden. Alle deelnemers hebben gelijke kansen; door snel te reageren kunt u een reservering maken.

Kan ik het aantal personen van mijn reservering wijzigen?

Indien u het aantal personen van uw reservering wenst te wijzigen, is dit alleen mogelijk wanneer er een tafel beschikbaar is voor het gewenste aantal personen. Indien u bijvoorbeeld voor vier personen heeft gereserveerd, is het niet automatisch mogelijk om ook met twee personen te komen. In dit geval dient er een tafel beschikbaar te zijn voor twee personen.

U kunt via uw bevestigingsmail uw tafel wijzigen. Mocht dit niet online mogelijk zijn op het moment van uw verzoek, dan is er op dat moment geen mogelijkheid om uw reservering te wijzigen. Neem in dat geval contact met ons op.

Ik heb een aanbetaling gedaan en wil annuleren, krijg ik mijn geld terug?

Op alle reserveringen zijn algemene (annulerings)voorwaarden van toepassing. Over het algemeen kunt u tot 24 uur voorafgaand aan uw reservering kosteloos annuleren. Op sommige reserveringen, arrangementen en/of aanbiedingen kunnen andere voorwaarden van toepassing zijn. Indien dit het geval is, wordt dit direct weergegeven bij het maken van uw reservering.

Indien u annuleert buiten de annuleringsperiode en bij ‘No-shows’ wordt uw aanbetaling niet terugbetaald. Voor meer informatie over onze voorwaarden kunt u hier klikken.

Kan ik reserveren met een (grote) groep?

Dat kan zeker. Via de website kunt u tot maximaal 5 personen een tafel reserveren voor het restaurant. Voor gezelschappen vanaf 6 personen bieden wij beschikbaarheid in het restaurant op aanvraag. Klik hier om uw groepsaanvraag in te dienen.

De Chef’s Table is boekbaar voor maximaal 8 personen. Dit betreft een aparte ruimte in de keuken. Alle informatie over de Chef’s Table vindt u hier.

Ik heb een allergie of dieetwens, kan ik komen eten?

U kunt zeker dineren bij ons, zelfs als u allergieën en/of specifieke dieetwensen heeft. Helaas kunnen we niet aan alle dieetwensen en allergieën tegemoetkomen. U kunt hier nalezen welke mogelijkheden er zijn en welke niet. Gelieve uw allergieën en/of dieetwensen aan te geven bij het maken van de reservering. Op die manier hebben we voldoende tijd om de noodzakelijke aanpassingen in het menu te maken of contact met u op te nemen.

Kunnen jullie iets speciaals doen voor een verjaardag/jubilea?

Noor heeft een speciaal felicitatietaartje ontwikkeld dat spectaculair wordt gepresenteerd.

Het taartje kost €18,- en u kunt dit tot 24 uur voorafgaand aan uw reservering bestellen door een e-mail te sturen naar hello@noor.nl.

Hanteert Noor een dresscode?

Bij Noor hanteren wij geen strikte dresscode, echter waarderen wij het niet als onze gasten sportkleding dragen, zoals trainingsbroeken, petten en hoodies. Wij moedigen onze gasten aan om hun eigen unieke stijl uit te drukken, maar wij wijzen erop dat de meerderheid van onze gasten de voorkeur geeft aan gepaste kleding, hetgeen wij ook op prijs stellen.

Mag ik roken in het restaurant?

Roken is niet toegestaan in en rondom het restaurant. We adviseren ten zeerste tegen roken, omdat dit niet alleen uw ervaring kan bederven, maar ook die van andere gasten in het restaurant. Als u toch wilt roken, vragen we u vriendelijk dit buiten de grenzen van het restaurant te doen.

Is Noor toegangelijk voor kinderen?

Jonge gasten zijn welkom op voorwaarde dat zij deelnemen aan een lunch of diner van onze vaste menukaart. Kinderen onder de 12 jaar en baby’s kunnen echter niet worden toegelaten, aangezien dit geen geschikte omgeving voor hen is. Wij beschikken niet over kindvriendelijke faciliteiten en wij willen de ervaring van onze gasten respecteren.

Is mijn hond/huisdier welkom?

Huisdieren zijn niet toegestaan in ons restaurant, met uitzondering van hulphonden.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

De volgende creditcards worden aanvaard: Visa, MasterCard en American Express.

Naast deze opties is betaling mogelijk via Maestro (pin), contant geld, of via een voucher/cadeaubon die is uitgegeven door Noor. Let op: kortingsbonnen, cadeaubonnen of vouchers die niet door Noor zijn uitgegeven, worden niet geaccepteerd.

Het is alleen mogelijk om achteraf te betalen via een factuur indien hier vooraf duidelijke afspraken over zijn gemaakt.

Is Noor toegankelijk voor mensen met een handicap en rolstoelgebruikers?

Restaurant Noor is gevestigd in een prachtige oude kerk, waardoor we enkele ruimtelijke beperkingen hebben, zoals smalle paden en beperkte draaicirkels. Belangrijker nog, ons restaurant bevindt zich twee treden hoger dan de entree. Vanwege het historische karakter van het gebouw hebben we geen apart toilet dat specifiek is aangepast voor rolstoelgebruikers.

Gelieve voorafgaand aan uw reservering contact met ons op te nemen om uw situatie te bespreken.

Mijn vraag staat er niet bij, hoe neem ik contact op?

Via de veelgestelde vragen pagina proberen wij al zoveel mogelijk antwoorden te geven op uw vragen.

Indien uw vraag hier niet bij staat, kunt u contact met ons opnemen.