FAQ2022-08-05T15:45:33+00:00

Veelgestelde Vragen

Wat serveert Noor aan de Chef’s Table?2022-08-12T12:48:47+00:00

Aan de Chef’s Table bieden wij één vast menu aan van 10-gangen waar wij geen rekening kunnen houden met ingrijpende (di)eetwensen.

Wij serveren geen vegetarisch/veganistisch menu aan de Chefs Table.

Zijn er speciale voorwaarden van kracht?2022-08-12T12:51:28+00:00

Voor het eten aan de Chef’s Table geldt dat u deze disclaimer heeft gelezen en instemt met de inhoud ervan.

  • U begrijpt en stemt ermee in dat ondanks alle zorg en inspanningen van Noor er gevaren in de keuken aanwezig zijn, zoals hete oppervlakken en (hete) vloeistoffen en dat er risico is op uitglijden en struikelen etc. Deze elementen zijn immers van essentieel belang om de keuken te laten functioneren.
  • U zult de instructies gegeven in het belang van de veiligheid opvolgen en zultl geen apparatuur en/of personeel in de keuken verstoren.
  • U gaat u ermee akkoord om Noor en zijn werknemers vrij te stellen van strafprocedures en civiele claims voor schade, verlies of persoonlijk letsel als gevolg van uw aanwezigheid in de keuken.
Wij willen tegen over elkaar zitten, kan dat?2022-08-05T22:29:55+00:00

Nee, de Chef’s Table is zo bedacht dat u de hele avond mee kijkt in de keuken binnen het comfort van uw privé-eetkamer.

Terwijl u toekijkt hoe de koks het eten bereiden kunt u hen uw culinaire vragen stellen en naar hun keukengeheimen vragen.

Wilt u tegen over elkaar zitten? Dan adviseren wij om een restaurant reservering te maken.

Kan ik met meer dan 5 personen reserveren?2022-08-05T22:27:06+00:00

Nee, dat is fysiek niet mogelijk.

De Chef’s Table heeft maximaal plek voor 5 personen.

Online kunt u enkel tot 4 personen boeken.

Indien u wilt reserveren voor 5 personen, neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik reserveren?2022-08-05T22:20:38+00:00

U kunt reserveren via ons reserveringssysteem door op de knop “reserveren” te klikken rechts onderin de hoek van uw scherm.

Reserveren bij Noor kan binnen een een reserveringstermijn van 3 maanden.

Elke nieuwe datum komt precies 3 maanden vooruit vanaf 10:00 beschikbaar.

Voor tafels tot en met 5 personen kunt u enkel online reserveren.

Ik wil reserveren vanaf 6 personen2022-08-05T22:20:38+00:00

Voor groepsaanvragen van 6 tot en met 12 personen kunt u een aanvraag sturen naar hello@noor.nl.

Ook bij groepsreserveringen houden wij rekening met een reserveringstermijn van 3 maanden.

Indien u met meer dan 12 personen wilt lunchen of dineren kunt u het restaurant afhuren, stuur hiervoor een aanvraag naar hello@noor.nl.

Bekijk hier de reserveringsvoorwaarden.

Moet ik een aanbetaling voldoen?2022-08-07T15:30:22+00:00

Ja, om uw reservering te garanderen vragen wij een aanbetaling.

Bekijk hier de reserveringsvoorwaarden.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?2022-08-05T22:20:38+00:00

Bekijk hier de reserverings- en annuleringsvoorwaarden.

Ik heb geen bevestiging ontvangen2022-08-05T22:20:38+00:00

Als u binnen 10 minuten na het maken van uw reservering geen bevestiging heeft ontvangen, kijkt u dan even in uw SPAM folder. Het kan zijn dat uw provider doormiddel van filters onze (geautomatiseerde) mails in uw spam folder plaatst. Indien u de bevestigingsmail ook niet in uw SPAM folder vind neemt dan contact met ons op via hello@noor.nl.

Hoe werkt de wachtlijst?2022-08-05T22:20:38+00:00

Mocht er op de door u gewenste datum geen tafel beschikbaar zijn, dan heeft u de mogelijkheid om uzelf op de wachtlijst te plaatsen. Wanneer er een tafel beschikbaar komt worden alle kandidaten tegelijk op de hoogte gesteld.

Er komen geregeld tafels vrij, het is dus aan te raden om u vrijblijvend aan te melden op de wachtlijst als er geen beschikbaarheid meer is.

Ik heb een vraag over een bestaande reservering2022-08-05T22:20:38+00:00

Heeft u reeds een reservering en hier een vraag over? Gelieve ons te contacteren via hello@noor.nl of telefonisch via nummer +31 (0) 50 700 1370.
Telefonisch kunt u ons bereiken van dinsdag t/m zaterdag van 10:00 tot 18:00.

Wat serveert Noor?2022-08-05T22:53:16+00:00

Noor biedt een gastronomische menukaart met à la carte gerechten en een zorgvuldig samengestelde wijnkaart om uw lunch en diner met passende wijnen te begeleiden.

Daarnaast bied Noor een speciaal menu in 5 of 7 gangen met passende wijnen en/of alcoholvrije infusies en sappen. Hier vindt u ons actuele menu.

Karakteristiek is het gebruik van citrus, frisse zuren, groenten, vis, een beetje vlees en seizoensgebonden verse producten.

Wat zijn de menuprijzen?2022-08-05T22:22:13+00:00

Alle informatie over onze menukaart vind u hier.

Ik heb een dieetwens/allergie2022-08-05T22:22:19+00:00

We kunnen rekening houden met allergieën, op voorwaarde dat deze worden vermeld op het moment van boeking. Houd er echter rekening mee dat we niet kunnen voldoen aan (di-)eetwensen en/of allergieën waarvan we denken dat ze het karakter van onze gerechten in gevaar kunnen brengen binnen de stijl en samenstelling van onze menu’s.

Wij bieden een compleet vegetarisch menu aan. Wij voeren echter geen veganistische keuken.

Onze gerechten bestaan uit een groot aantal onderdelen en ingrediënten die elk hun bijdrage leveren aan de ultieme beleving. We kunnen rekening houden met allergieën en (di)eetwensen, op voorwaarde dat ze bij de reservering worden vermeld. Houd er echter rekening mee dat we niet kunnen voldoen aan (di-)eetwensen en allergieën waarvan we vinden dat ze niet passen bij het karakter van onze gerechten, onze kookstijl of de samenstelling van het menu.

Het is mogelijk dat voor wijzigingen/aanpassingen in het menu een toeslag wordt berekend.

Reserveert u last minute dan is het belangrijk te weten dat we op de dag zelf geen wijzigingen meer aanbrengen aan onze gerechten.

Kan ik bij jullie overnachten?2022-08-05T22:20:38+00:00

Nee, wij hebben geen overnachtingsmogelijkheden.

Wij raden de volgende hotels ten zeerste aan:

Van der Valk Hotel Hoogkerk – A7 (5 autominuten)
> Leonardo Hotel – A7 (8 autominuten)
The Market Hotel – Centrum (11 autominuten)
Hotel Prinsenhof Groningen – Centrum (11 autominuten)

Hebben jullie een fietsenstalling?2022-08-05T22:55:23+00:00

Noor heeft geen fietsenstalling en in verband met de veiligheid van uw fiets, personeel en andere gasten mogen op het terrein van Noor geen fietsen geplaatst worden.

Rondom het restaurant zijn voldoende mogelijkheden om uw fiets te stallen.

Kan ik dichtbij (gratis) parkeren?2022-08-05T22:22:33+00:00

Voor het restaurant, langs de weg, kunt u gratis parkeren.

Kan ik jullie makkelijk bereiken per openbaar vervoer?2022-08-05T22:22:36+00:00

Noor heeft een perfecte verbinding met het OV:

Bushalte “Hoogkerk, Fabriekslaan” ligt tegenover het restaurant.
Met de bus vanaf Groningen Centraal Station: reistijd 11 minuten.
Met de bus vanaf Grote Markt Groningen: reistijd 18 minuten.

Welke taxidienst raden jullie aan?2022-08-05T22:22:40+00:00

Met de volgende taxidiensten hebben wij goede ervaring:

Taxi TOP
24/7 beschikbaar
T: 06 101 032 33
E: contact@taxitop-groningen.nl
Wtaxitop-groningen.nl

Gre-Go Taxidienst
24/7 beschikbaar
T: 085 773 17 30
E: taxi@gre-go.nl
Wgre-go.nl

Zijn kinderen welkom?2022-08-05T22:34:05+00:00

Noor is minder geschikt voor kleine kinderen. Kinderen die het volledige menu mee eten zijn van harte welkom in het restaurant. De Chef’s Table is enkel te reserveren vanaf 18 jaar.

We hebben iets te vieren, kan Noor daar iets voor doen?2022-08-05T22:22:50+00:00

Noor heeft een speciaal felicitatie taartje ontwikkelt die spectaculair wordt gepresenteerd.

Het taartje kost €18,- en u kunt deze tot 24 uur voorafgaand uw reservering bestellen.

Mag mijn hond mee?2022-08-05T22:22:53+00:00

Op het terrein en in het gebouw van Noor zijn huisdieren niet toegestaan.

Is Noor rolstoeltoegangelijk?2022-08-05T22:22:57+00:00

Het restaurant en de Chef’s Table zijn niet goed te bereiken met een rolstoel door hoogteverschillen, drempels en kleine draaihoeken. Wij spannen ons echter enorm in om u op zo’n discreet mogelijke manier naar binnen te helpen. Neem voor de zekerheid vooraf contact met ons op zodat we u zo goed mogelijk kunnen ontvangen. Noor beschikt niet over een rolstoeltoegankelijke toiletruimte.

Is er een dresscode?2022-08-05T22:23:00+00:00

We verwelkomen iedere gast zoals die is.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?2022-08-05T22:23:03+00:00

Wij accepteren de volgende creditcards: Visa, MasterCard en American Express.
Daarnaast kunt u met Maestro (pin), contant of met een voucher/cadeaubon* gedistribueerd door Noor betalen.

*Kortingsbonnen, cadeaubonnen of vouchers die niet door Noor zijn gedistribueerd worden niet geaccepteerd.

Achteraf betalen op rekening kan uitsluitend wanneer u van te voren duidelijke afspraken heeft gemaakt met het management.

Mag ik mijn eigen wijn meenemen?2022-08-05T22:23:07+00:00

Dat mag op voorwaarde dat dit wordt vermeld bij het maken van de boeking.
Het is niet mogelijk om eigen wijnen mee te nemen die Noor op de wijnkaart heeft staan.

Het kurkgeld bedraagt €75 per fles van 750 ml., voor maximaal twee flessen. Dit is inclusief service en glaswerk.

Indien u grotere en/of meerdere flessen wilt meenemen verzoeken wij u eerst om contact met ons op te nemen via hello@noor.nl.

Mag je roken bij noor?2022-08-05T22:23:13+00:00

Noor is volledig rookvrij. Het is derhalve niet toegestaan om binnen onze gebouwen en op het buitenterrein te roken. Indien het management vaststelt dat het rookverbod is overtreden bedraagt de boete/schadevergoeding €150 per overtreding.

Verkoopt Noor cadeaubonnen?2022-08-05T22:23:16+00:00

Via deze weg kunt u digitale cadeaubonnen bestellen.

Let op: de reservering die u wenst te maken, gekoppeld aan een cadeaubon, dient volgens onze reguliere reserveringsvoorwaarden te verlopen. Houdt u tevens rekening met onze reserveringstermijn van 3 maanden. Waardebonnen zijn enkel online te verkrijgen, ze zijn niet te koop in het restaurant.

Hebben jullie een terras?2022-08-05T22:23:20+00:00

Noor heeft geen terras.

Mijn vraag staat er niet bij, hoe neem ik contact met jullie op?2022-08-05T22:23:25+00:00

Via de veel gestelde vragen pagina proberen wij al zoveel mogelijk antwoorden te geven op uw vragen.

Staat uw vraag er niet bij?

Dan kunt u ons contacteren via hello@noor.nl of +31 (0) 50 700 1370.
Telefonisch kunt u ons bereiken van dinsdag t/m zaterdag van 10:00 tot 18:00.

Titel

Ga naar de bovenkant