ANNULERINGSVOORWAARDEN

Aanbetaling en reserveringsbevestiging

Bij het maken van een reservering vragen wij om een aanbetaling. Hiermee wordt uw reservering definitief gegarandeerd.

Annuleren

Voor gezelschappen van 1 tot 12 personen geldt dat u tot 48 uur vóór uw bezoek kosteloos kunt annuleren. Stuur hiervoor een e-mail naar hello@noor.nl. Het volledige aanbetaalde bedrag wordt dan teruggestort. Bij annuleringen binnen 48 uur vóór uw bezoek behouden wij ons het recht voor om het volledige vooruitbetaalde bedrag te behouden.

Voor gezelschappen vanaf 13 personen kunt u tot 7 dagen vóór uw bezoek kosteloos annuleren. Na deze termijn behouden wij ons het recht voor om 75 procent van de aanbetaling te behouden, ter dekking van voorbereidingskosten en misgelopen omzet.

Wijzigen van het aantal personen

Voor gezelschappen van 1 tot 12 personen is het wijzigen van het aantal gasten mogelijk tot 48 uur van tevoren. Stuur hiervoor een bericht naar hello@noor.nl. De aanbetaling wordt verrekend met de eindafrekening op de avond zelf.

Voor gezelschappen vanaf 13 personen geldt dat wijzigingen tot 7 dagen vooraf kosteloos kunnen worden doorgegeven. Hierna is wijziging alleen mogelijk wanneer dit geen invloed heeft op de minimale omzetgarantie of tafelbezetting.

Binnen 48 uur (of binnen 7 dagen bij groepen vanaf 13 personen) is wijzigen alleen mogelijk als er nog een geschikte tafel beschikbaar is. Bijvoorbeeld: wanneer u voor vier personen heeft gereserveerd, is het niet vanzelfsprekend dat u met twee personen kunt komen. In dat geval moet er een passende tafel beschikbaar zijn voor twee personen. Is dit niet mogelijk, dan behouden wij ons het recht voor om het volledige vooruitbetaalde bedrag te behouden.

No-Show

Wanneer u zonder bericht niet op komt dagen voor uw reservering (een zogenaamde no-show), heeft dat grote gevolgen voor ons als kleinschalig restaurant. Uw tafel blijft leeg, terwijl wij personeelskosten maken en inkopen doen op basis van uw komst.

Onder een no-show verstaan wij: het niet verschijnen zonder annulering of voorafgaand bericht, ondanks een bevestigde reservering. In dat geval behouden wij ons het recht voor om het volledige vooruitbetaalde bedrag te behouden.

Daarnaast geldt: wanneer u bijvoorbeeld voor vier personen heeft gereserveerd, maar zonder enige voorafgaande communicatie met minder personen binnenkomt en pas bij aankomst meldt dat één of meerdere gasten niet aanwezig zullen zijn, behouden wij ons eveneens het recht voor om de volledige reserveringswaarde in rekening te brengen.

Deze reserveringswaarde bestaat uit de verwachte omzet inclusief servicekosten en btw, gebaseerd op het gemiddelde arrangementstarief binnen Noor Groningen. Dit betekent dat wij minimaal het volledige menu waarvoor gereserveerd is in rekening brengen.

We vragen hiervoor uw begrip. Een tijdige afmelding stelt ons in staat om andere gasten blij te maken met een plek en helpt ons om verspilling en onnodige kosten te voorkomen.

Hoe gaan wij om met annuleringen?

Wij doen ons uiterste best om geannuleerde tafels opnieuw te verkopen. We adverteren actief beschikbare plekken en gaan zorgvuldig om met persoonlijke omstandigheden. Daarnaast werken wij met een wachtlijst, die wij bij annuleringen benaderen. Er zijn echter geen garanties dat een tafel opnieuw wordt ingevuld.

Tegelijkertijd ligt de verantwoordelijkheid voor het maken, wijzigen of annuleren van een reservering bij de gast. Noor Groningen kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele gevolgen daarvan.

Algemene voorwaarden

Op elke reservering zijn de algemene voorwaarden van Noor Groningen van toepassing. Deze kunt u inzien via www.noor.nl/av.
Bovenstaande informatie is een beknopte weergave van onze voorwaarden.

Op deze Overeenkomst – en alle Overeenkomsten die daarvan het uitvloeisel zijn – is Nederlands recht van toepassing.